דף נחיתה הוא הכלי האולטימטיבי לביצוע קמפיין דיגיטלי גם אם יש לכם אתר אינטרנט פעיל ונהדר, בעיקר אם מדובר על קמפיין ייעודי עם מבצע ספציפי. כמובן שתמיד אפשר להקצות עמוד נוסף באתר, אבל דף נחיתה יכול להוות נכס דיגיטלי נוסף וחבל לוותר על האפשרות הזאת, כשהיא כל כך נגישה וקיימת. כמובן שאתם לא חייבים לעשות אתו שום דבר לאחר תום הקמפיין, אבל עצם העובדה שתייצרו תנועה אל העמוד שלכם תהפוך אותו לנכס שהתקבע והוא כבר משמעותי. נכס שגוגל כבר אינדקס אותו והציג אותו בתוצאות החיפוש הרלוונטיות. עמוד שימשיך להיות רלוונטי אם ימשיכו להשמיש אותו, אשר יתקיים באופן נפרד מהאתר הקיים שלכם ויכול להוות לווין שיוביל אל עמודי האתר שלכם, תוך שהוא ממשיך להזין את גם את התנועה אל האתר המרכזי.
דפי נחיתה הם תוספת מושלמת לפעילות המרכזית גם בהעדר הצדקה של קמפיין. לעיתים משתלם לצרף קמפיין להקמה של דפי נחיתה גם אם אין להם ייעוד פרסומי, אלא מראש הם ממלאים יעוד של קידום ותמיכה באתר האם.
הקמה ועיצוב של דפי נחיתה
אחד היתרונות המרכזיים של הקמה ועיצוב של דפי נחיתה הוא בכך שזה באמת קל וזול לעשות את זה. אפשר אפילו לעשות את זה לבד, אבל מומלץ לפנות לסוכנות מקצועית שתעשה לכם את ההקמה בהתאמה אישית, עיצוב מקצועי וחיבור למערכת ניהול מידע שתוכל לאסוף עבורכם נתונים על הקמפיין שאתם מריצים וכמובן את הפרטים שהגולשים ישאירו בעקבותיו.
כאמור, את דפי נחיתה מומלץ להשאיר באוויר ובלבד שהם ממשיכים להיות מנוהלים ומנוצלים למטרה נוספת, אחרת זה עלול להיות משאב שעולה לכם משום שגם הם זקוקים לאירוח, דומיין וכיוצא בזה. יחד עם זאת, התמורה שאותה תקבלו מלהמשיך ולהזין דפי נחיתה שקיימים אצלכם, גם אם זה בהשקעה מינימלית, תהיה מאד משמעותית בטווח הארוך.
עיצוב דפי נחיתה כדאי לעשות בהתאמה לעיצוב הקיים של האתר ובטח שאם אתם עושים גם קמפיין אוף ליין. היום, בשונה מבעבר, הקמפיינים בדיגיטל כבר אינם כפופים לאוף ליין באופן אוטומטי והם בהחלט מתקיימים בפני עצמם, בנפרד ולעיתים אף בשונה לחלוטין ממה שקורה בחוץ, ויחד עם זאת, שמירה על אחידות מסוימת היא תמיד טובה יותר מפחות.
דווקא בגלל שלהקים דפי נחיתה הם לרוב השקעה כספית לא גדולה, בהחלט כדאי לנצל את המומנטום להעזר באנשי מקצוע שיוכלו למנף את כל הפעילות שלכם באותה הזדמנות.