עיצוב לוגו לעסקים: מאות לקוחות מרוצים כבר ממליצים

שתף את המידע!

לוגו הוא הסמל המסחרי של חברה ושל מותג והוא מהווה את האמצעי החזק ביותר להדהוד כל ערכי המותג בתוך אייקון אחד בודד. יש לו הרבה מאד כח ויש ביכולתו להזניק חברה למעלה, ממש ככה. דוגמה נפלאה על סיפור מיוחד של עיצוב לוגו מצוי במקרה הבוחן של חברת נייקי העולמית ובתחילת הדרך שלה.

סיפור עיצוב לוגו של נייקי הוא סיפור מעורר השראה שמתאר את האבולוציה של תאגיד ענק שהחל את דרכו מפעילות מאד קטנה ומקומית והמשקל של עיצוב לוגו בסיפור ההצלחה העולמי של התאגיד העצום הזה. חברת נייקי שהחלה עם קבוצה של כמה אנשים צעירים שרצו לספק מוצר נוח, נגיש, איכותי ופשוט שכרו את שירותי של סטודנטית צעירה לעיצוב שתעשה עבורם עיצוב לוגו וכמובן שילמו לה על עבודתה.

המעצבת עשתה עבודה מדויקת והמחישה את הגאונות שבפשטות בעת עיצוב לוגו שאינו מסורבל, נקי, ללא תוספים, סופרלטיבים וללא טקסט, מדויק שהיה לוגו מנצח. לימים החברה גדלה והתעצמה והפכה להיות האימפריה שהיא, בזכות בין היתר עיצוב לוגו גאוני. בהמשך הנהלת החברה הזמינה את המעצבת ותגמלה אותה באופן משמעותי יותר, תוך הכרה בתפקידה ובחלק שלה בהצלחתה העצומה של החברה- בזכות עיצוב לוגו גאוני.

הסיפור של נייקי הוא סיפור מדהים שמייצג באופן מושלם את הכח של המותג, אבל יותר מזה, את כוחו של עיצוב לוגו נכון, נקי ומדויק. אז איך עושים את זה נכון? נותנים לאנשי המקצוע להוביל.

אישיות שלמה בסמל- עיצוב לוגו גאוני

עיצוב לוגו הוא למעשה תמצות של כל מאפייני המותג באשר הם לתוך סמל אחד. המותג שלנו והבנייה שלו היא הערוץ שדרכו ניתן לייצר זהות ואת הדרך שתאפשר ללקוחות וללקוחות הפוטנציאליים להקשר אל המותג שלנו וליצר כלפיו מחויבות. למעשה, היתרון של בניית זהות מותג מצויה בעובדה שאין צורך לבנות שום דבר מאפס, אין צורך להמציא את הגלגל מחדש או להמציא שום דבר באופן כללי. להפך, חייבים לעבוד עם חומרים קיימים על מנת לאפשר אותנטיות. כלומר גם בעת עיצוב לוגו וגם בתהליך בניית זהות מותג באופן כללי המטרה היא להישאר קרובים לקרקע ולמציאות ולהציע את מה שהוא קצת מעבר. לא פנטזיה שאי אפשר להשיג אלא מציאות מיוחלת. המציאות שאנחנו מאמינים שמגיע לנו לחיות, ואולי אנחנו לא לגמרי חיים אותה כבר עתה, אבל אנחנו יכולים כמעט לגעת בה עם המותג, ולפעמים כמעט, זה כל מה שצריך.

 

Photo by KOBU Agency on Unsplash