קידום אתרים הוא בעצם הדישון של הנכס המניב שהוא האתר שלכם. מעבר לעיצוב, לממשק המשתמש וחווית הגלישה שלו, השיווק והאפיון של האתר. אתר האינטרנט מתקיים תמיד בתוך זירה פעילה ורוויה ועל מנת להישאר בקו המים ולבלוט מעל יתר האתרים האחרים שמתקיימים על אותה הנישה בדיוק, על האתר להיות אופטימלי ביחס לנושא, לשירות ולמוצרים שאותם הוא מוכר. או במילים אחרות, על האתר להצטיין בכלל המאפיינים של קידום אתרים.
אז אם גם אתם הבנתם את ערכו של הדשן וגם אתם רוצים שהדשן שלכם יהיה הטוב ביותר עבור האתר שלכם, בעיקר משום שאתם מפנימים את גודל הפוטנציאל האמתי שלו, אז סביר להניח שגם אתם רוצים לדעת מה עובד הכי טוב, ובצדק.
ערך מוסף אמתי לגולש
בעוד שהמטרה שלנו היא להשאיר את הגולש כמה שיותר זמן באתר, כאשר זה בתורו יוביל לביצוע פעולה, בין אם זה השארת פרטים, בין אם זה ביצוע רכישה עוד באתר עצמו. כל אלו חשובים לנו בתור בעלי האתר, אבל הגולש רוצה לקבל ערך מוסף וגוגל מאנדקס את האתר על בסיס קיומו של ערך מוסף אמתי שקיים באתר עבור הגולשים אליהם הוא נחשף. האופן שבו זה נמדד הוא בעיקר דרך התוכן ועוגנים שונים שיש בו.
תמיד יש המון דברים לשפר באתר ולהתאים למילות המפתח שהוגדרו, זה כולל את כותרות האתר, את התיאורים של העמודים ואת הטאגים, קיומם של קישורים פנימיים, קישורים שמפנים בין עמודים שונים בתוך האתר, קישורים שמפנים אל עמודים שונים שנמצאים מחוץ לאתר וקישורים שונים שמובילים מעמודים שונים מחוץ לאתר אל האתר המדובר, זה ללא ספק פעילות ענפה שכוללת כמובן היבטים נוספים והיא מהווה חלק ארי בתהליך של קידום אתרים וביסוס האתר במיקומים הגבוהים והאטרקטיביים במיוחד במילות המפתח התחרותיות.
יחד עם זאת, כל אלו הם תומכים בשחקן המרכזי שתמיד היה ותמיד יישאר – התוכן. זה נכון לגבי כל עולם הפרסום והשיווק, בטוח בערוצי התקשורת למיניהם וזה נכון שבעתיים לרשת.
קידום אתרים מבוסס על תוכן, כמה שיותר תוכן וכמה שיותר איכותי. חשוב להבהיר שאיכות לעולם תבוא לפני כמות ולפני כל דבר אחר. למעלה מכך, תוכן שהוא לא איכותי יעלה לכם ביוקר ויטיס את האתר במורד הדירוג ואילו תוכן איכותי ישאיר אתכם הרבה מאד זמן מעל המים גם בהעדר פעילות משלימה.