שיווק דיגיטלי
השיווק הדיגיטלי בעידן החדש יוצר תוצאות אפקטיביות תוך פרקי זמן קצרים. זו הסיבה שעסקים רבים הבינו שיש לזנוח את רוב שיטות הפרסום והשיווק הישנות שכבר אין להן השפעה על הציבור ויש להתקדם בעיקר באמצעות שיווק דיגיטלי שמוביל לתוצאות. בעלי העסקים אינם יודעים מהן הפעולות השיווקיות שיהיו הטובות ביותר עבור העסק שלהם ולכן הפתרון הנכון עבורם הוא לפנות למשרד שיווק דיגיטלי שעובדיו הם מומחים לרבדים שונים של עשייה בתחום זה. יחד הם יבצעו סיעור מוחות ויקבלו החלטות על הפעילות העתידית שיבצע המשרד כדי לקדם עסק זה.
הקידום של כל עסק מתבצע בצורה שונה ואין שני מסעי פרסום שהם זהים זה לזה. המומחים בנישה של שיווק דיגיטלי מבצעים סיעור מוחות עם הנהלת כל חברה כדי לעלות על הייחודיות של כל עסק, סוג המוצרים או השירות שהוא משווק וזאת כדי למצוא את הדרך הנכונה ביותר ליצירת מהפך שיווקי. זה כרוך בחשיבה רבה ובכמה הצעות של פעילות כזו או אחרת עד שמוצאים את תוואי הדרך הנכונה והאפקטיבית ביותר. אפשר להשוות את מהירות התגובה למהלכים האלו של חדש מול ישן כמו המהירות הגבוהה שבה רוכבים על קורקינט חשמלי מול הכרכרה ששמשה בעבר את הציבור.
השלוחות של שיווק דיגיטלי
הבסיס של שיווק דיגיטלי הוא הימצאותו של אתר אינטרנט איכותי שהוא גם רספונססיבי וכך ישרת בצורה הטובה ביותר את הגולשים. הצעד הבא הוא קידום אורגני של אתר זה כדי שציבור גדול ככל האפשר ייחשף לתכנים שלו. המומחים לקידום אורגני מבצעים כמה מהלכים אשר יקדמו את מיקומו של האתר במעלה הדף. המטרה היא שכל מי שמקליד מילות מפתח במנוע החיפוש של גוגל יקבל את האתר הספציפי באחד המקומות הראשונים. בדרך זו גולשים רבים ייכנסו לאתר, ייהנו מהנתונים ואם זה אתר מכירתי הם במקרים רבים גם יבצעו הזמנה.
קידום אורגני לאורך זמן
קידום אורגני אינה פעולה של זבנג וגמרנו. יש לבצע את הפעולות האולטימטיביות לאורך זמן כדי שהאתר יהיה תמיד במקום הראשון או לחלופין באחד המקומות הראשונים. אי ביצוע של פעולות ההמשך לאורך זמן עשוי ליצור מצב שביטוי המפתח יאבד את מיקומו לטובת אתרים אחרים ומיקומו ירד כלפי מטה לתחתית הדף או לדפים האחוריים, שאין להם אפקטיביות כלל כיוון שהגולשים אינם מגיעים אליהם בדרך כלל.
פרסום ברשתות החברתיות
אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לביצוע שיווק דיגיטלי מעולה היא באמצעות הרשתות החברתיות שהן אלה שיוצרות את התהודה הגדולה ביותר לכל עסק ולכל פריט. היתרון של עבודה עם הרשתות המובילות כמו אינסטגרם, פייסבוק, טיק טוק ועוד היא בכך שיש אפשרות לנתב את הפרסום לקהלים מסוימים על פי פילוח של האוכלוסייה. כמו לדוגמה קבוצות גיל, מיקום מגורים, השכלה, קבוצות ייחודיות כמו בני הגיל השלישי, נשים לאחר לידה וכו'.