מה שונה קידום אתרים אורגני מכל אפיק שיווק אחר

שתף את המידע!

קידום אתרים הוא הכלי הכי עוצמתי, יעיל ויציב לשיווק וקידום מכירות, מיתוג ומיצוב של העסק, אבל לא רק. זה הבסיס, החול והחצץ שבבסיסו של הנכס הדיגיטלי שלכם, שמעצם קיומו יניב תשואה נאה ושמעותית בעתיד, לאורך זמן ובהתמדה.

כבר לא צריך לשכנע היום ביתרונות של קידום אתרים וכולם מבינים שאי אפשר בלעדיו. לא משנה כמה תקציב השקעתם בשיווק של העסק שלכם, בדיגיטל ובפרסום, בלי קידום אתרים האתר לא ימקסם את מלוא הפוטנציאל שלו ואתם למעשה תשארו בהפסד, ביחס לכל מה שיכולתם לקבל.

אז מה זה בעצם קידום אתרים?

קידום אתרים היא אמנות שלמה שמתייחסת לאופטימיזציה של האתר ביחס לנושא שלו וביחס לדרישות מנוע החיפוש גוגל, במטרה לשפר את הערך המוסף שהוא מעניק ללקוח מתוך שאיפה לייצר דירג היררכי איכותי בין המתחרים בתחומים השונים. כאשר עושים חיפוש במנוע החיפוש אנחנו מקבלים רשימה של תוצאות בהרבה מאד עמודי תוצאות, כאשר כל תוצאה הוא אתר והמיקום של האתר ברשימת התוצאות מאד מאד משמעותית לאתר ולביצועים שלו. מדוע? גוגל מצאו שהגולשים מתרכזים בתוצאות הראשונות של העמוד הראשון של תוצאות החיפוש אותו הם מקבלים. כלומר אפילו האתרים שמופיעים עוד בעמוד הראשון אבל בתחתית שלו כבר לא מקבלים את קהל היעד ואת תשומת הלב שאותה היו יכולים לקבל.

בשונה מכל אפיק שיווקי אחר שבו הנראות שלכם היא פונקציה של כמות הכסף שתשלמו על זמן אוויר או על שטח פרסום, בקידום אורגני, כלומר קידום אתרים הוא לא פונקציה של כסף אלא אך ורק פונקציה של התאמה. אופטימיזציה.

על מנת להופיע במיקומים הראשונים ולקבל את החשיפה המיוחלת האתר צריך לעמוד בקריטריונים הסודיים של גוגל על מנת שהמנוע יבחר בו ויתעדף אותו על פני האחרים. בפועל אנחנו לא מכירים את כל הקריטריונים שנבחנים, אבל יש לנו מושג די ברור של איך הדברים צריכים להיות ובסופו של דבר מדובר על דרישה לבנייה יסודית, שיטתית, וחזרתית בצורה נכונה, מדויקת וכזאת שמעניקה ערך מוסף אמיתי. אלו ערכים ומשאבים שפשוט אי אפשר לקנות בכסף.

קידום אתרים הוא באמת פונקציה של איכות והשקעה ולא משהו שאפשר לקנות בכסף ולסגור עניין, אבל בסופו של דבר התמורה והגמול מכך הם רבים ומשמעותיים, לכן כדאי לכם מאד להשקיע בקידום אתרים בעיקר אם אתם רוצים להשאר בסביבה לאורך זמן ולהיות מתוגמלים על כך.

 

Photo by Brad Neathery on Unsplash