בעל עסק- אתה צריך להשקיע בעיצוב לוגו איכותי

שתף את המידע!

שיווק של עסק הוא עולם ומלואו והוא מה שמאפשר לעסק לא רק רשת ביטחון אלא את המקפצה שמאפשרת לעסק להפוך ממה שהוא למה שממלא את מלוא הפוטנציאל שלו. שיווק היא אמנות של ממש וזה עולם שנמצא בהתפתחות מתמדת עם פלטפורמות מתחדשות שמתעדכנות חדשות לבקרים, טכנולוגיה שמאפשרת יותר ויותר הזדמנויות ובעצם כסף ששוכב על הרצפה ומחכה שירימו אותו והחכה שאיתה מרימים את הכסף היא שיווק.

אחד מעמודי התווך של השיווק הוא מיתוג, המיתוג הוא בעצם בניית הזהות של העסק, הממשק שבאמצעותו אפשר לבנות הזדהות , הערך המוסף שעליו משלמים את פרמיית היוקרה על המוצר או על השירות, וכמו לכל אישיות, גם למותג יש מאפיינים ספציפיים, לוגו הוא אחד מהם.

עיצוב לוגו הוא שלב אינהרנטי במיתוג של העסק ומהווה רכיב משמעותי בתהליכי שיווק שלו, לכן עיצוב לוגו זה משהו שבהחלט כדאי להשקיע בו את הזמן והמשאבים הדרושים על מנת לדייק עד כמה שניתן עם המטרות השיווקיות והמיתוגיות ולהביע אותן דרך השם המסחרי שמיוצג בסמל המסחרי כפי שהחליטה עליו החברה.

עקרונות יסוד בעיצוב לוגו

כאשר תגיעו למעצבת מקצועית לקבלת שירות עיצוב לוגו תקבלו את כל המידע המפורט והמעמיק אודות איך הלוגו אמור להיות בנוי, מה צריך להיות ולא צריך להיות בו ומה הקווים המנחים בתכנון והעיצוב שלו. בתהליך עיצוב לוגו המעצבת תשתף אתכם בכל שלב כך שאתם ביחד תגיעו לתוצר הסופי שיעניק את המענה הטוב ביותר לסט הצרכים והמטרות שלכם

הלוגו של החברה ילווה אותה בכל פעילות, החל מהטמפלייט של מסמכים דרך כל פעילות שיווקית שהיא מטעם החברה. הלוגו הוא הסמל שמייצג את החברה וכולל בתוכו את כל הערכים שמהווים את השלב והליבה של הפעילות של החברה. אותם חומרים שעל בסיסם אנחנו מייצרים היקשרות של הלקוח למותג והזדהות עמו.

עיצוב לוגו הוא תהליך של לידה והוא מערב בתוכו הרבה מאד מורכבות שדורשת תכנון, סבלנות, התאמה ובדיקות. לא תמיד אנחנו יכולים לדעת מראש מה תהיה התוצאה הסופית, משום שתהליך הלידה הזה הוא עוצמתי, הוא מפתיע והוא סוחף. אנחנו יודעים איפה ואיך אנחנו מתחילים, אבל אנחנו לעולם לא יודעים איך זה יסתיים ולאן נגיע. על מנת לקבל את התוצאה המושלמת יש לעשות את הדברים נכון, בקצב שלהם ולאפשר למומחים להוביל, כך שהם יוכלו לעשות את ההתאמות הנחוצות.

 

Photo by Brad Neathery on Unsplash