5 טרנדים מובילים בשנת 2022 לקידום אתרי מסחר וחנויות וירטואליות

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

שתף את המידע!

גם אלו מאיתנו שלא הצטרפו לטרנד האיקומרס עד לאחרונה, גילו במהלך משבר הקורונה את מגוון היתרונות שמביאים עמם אפיקי רכישה דיגיטליים. בתוך השפע העצום הזה של חנויות דיגיטליות, נדרשת עבודת שיווק דיגיטלי מקיפה ומדויקת על מנת להצליח להתבלט ולהגיע אל הקהלים שלך.

להלן כמה מהאסטרטגיות החדשניות והמוצלחות ביותר שמקדמי אתרים מיישמים בשנת 2022 לצורך שיווק אותן חנויות.

תוכן הממוקד לפי דרישות המשתמש

ככל שהזמן חולף, הציפיות של המשתמשים בחנויות הדיגיטליות נעשים מורכבים וספציפיים יותר. התוכן שימתין להם באתר המכירה שלך יקבע במידה רבה את המעורבות ואת הנכונות שלהם לבצע רכישות. הם רוצים הרבה יותר מחוויית קנייה נוחה ונגישה, הם רוצים תוכן שיסייע להם למצות את המיטב מהמוצרים שהם רוכשים ולקבל כמה שיותר מידע אודותיהם, תוך שימוש באלמנטים שונים של מדיות.

לכן, כשזה מגיע לאפיון התוכן, מחקר משתמשים מעמיק הוא המפתח. האופן בו המשתמשים שלך מחפשים את המוצרים שלך הוא מידע יקר ערך שיאפשר לך ללמוד מה מעניין את הלקוחות הפוטנציאליים שלך.

נניח, למשל, שגילינו שמשתמשים רבים שהגיעו אל דפי הרכישה של מוצרי האיפור שלנו, לאחר שחיפשו ראשית טיפים כיצד להתאפר בהתאם לעונות השנה. ציון מס' טיפים או סרטון הדרכה שיתלווה לדף המוצרים יכול להעלות את הערך המוסף שהחנות שלך מביאה עמה, באופן שיגביר את החשיפה לקהלי היעד.

תוכן וידאו הוא מצרך חובה לקידום החנות שלך

כיום זו עובדה – סרטונים מגדילים באופן משמעותי את זמן השהייה באתר שלך ומאותתים למנועי החיפוש שיש לך תוכן איכותי ורלוונטי. אם הסרטונים הללו יתאמו לשאילתות חיפוש פופולריות של קהלי היעד שלך, הסיכוי שהחנות שלך תופיע בתוצאות החיפוש הוא גבוה מאוד. לכן, תכני וידאו נחשבים כיום לכלי חיוני בכל אסטרטגיית קידום אפקטיבי של אתרי מסחר ואיקומרס.

להתאים את התוכן באתר לחיפוש קולי

העתיד כבר כאן! מחקרי שיווק דיגיטלי מצאו כי מעל ל-40% מהחנויות באינטרנט שהתאימו עצמן לחיפוש קולי, הגדילו את המכירות שלהם משמעותית בשנה האחרונה. כדי לבצע אופטימיזציה מוצקה לחיפוש קולי בחנות שלך, חשוב להשקיע בין היתר במילות מפתח ספציפיות עד כמה שניתן ובעיקר בביטויי זנב ארוך ולשלב אותם בכותרות המשנה בתוכן שלך ובדפי שאלות נפוצות.

להציב את חוויית המשתמש במרכז

הקונה המודרני רגיל לקבל בדיוק את מה שהוא מחפש תוך שניות מרגע טעינת הדף. העובדה הזו נעשית רק יותר רלוונטית ב-2022. מהירות טעינה גבוהה, ניווט נוח ואינטואיטיבי, מספר רב של אלמנטים לחיצים בעמוד וסכמת צבעים חדה וברורה מיתרגמים באופן ישיר לחשיפה נרחבת ושיעור מכירות גבוה.

להשקיע בהתאמה לנייד

בעשור האחרון חל גידול עצום בכמות האנשים שמשתמשים יותר ויותר במכשירים הניידים שלהם כדי לחפש, לגלות ולרכוש מוצרים באינטרנט. לכן, מידת הידידותיות לנייד של אתר האיקומרס שלך משחקת תפקיד קריטי בדירוג שלך במנועי החיפוש הגדולים. יצירת גרסאות AMP של עמודים שלך ובדיקת התאמה לנייד בכלי קידום תאפשר לך לקחת את החנות שלך לגבהים חדשים.