שרת וירטואלי לוורדפרס – מדוע זה עדיף

שתף את המידע!

וורדפרס היא ללא ספק אחת הפלטפורמות המובילות בעולם לניהול תוכן, כשהיא מציעה מגוון אפשרויות עיצוב וניהול אתרים בצורה נוחה וידידותית למשתמש. אחד האלמנטים המרכזיים שיעזרו לנו להפיק את המרב מהאתר מבוסס וורדפרס שלנו, הוא מהירות האתר. במאמר שלפניכם נכיר את הסיבות לכך וכיצד שרת וירטואלי לוורדפרס יעזור לנו בקידום האתר

מהירות האתר – כאן הכל מתחיל

וורדפרס היא אחת המערכות המובילות בעולם לניהול תוכן, כאשר לצד היתרונות הרבים של המערכת, הרי שאפשרויות העריכה והתוספים הרבים, עלולים להביא לקצב טעינת עמודים איטי במיוחד ובעידן הדיגיטלי המהיר של ימינו, מדובר ללא ספק בחיסרון מהותי עבור המבקרים באתר ובאלמנט המשפיע גם על דירוג האתר במנועי החיפוש השונים.

לחווית המשתמש קיימת חשיבות רבה בתפיסת תשומת ליבו של הגולש באתר, כאשר גם אם מדובר באתר מעוצב ובעל תוכן עשיר ומתאים לקהל הגולשים שלנו, טעינת אתר איטית עלולה להוביל לנטישת הגולשים את האתר שלנו עוד לפני שבכלל הגיעו לתוכן הרלוונטי עבורם.

סוגי שרתים לוורדפרס

האתר שלנו מורכב מקבצים רבים וכמויות מידע אדירות ובכדי לאחסן אותם בצורה נוחה ובטוחה, עלינו להשתמש בשירות אחסון אתרים דרך חברה מקצועית ומנוסה בתחום – Webgate, המציעה לכם מגוון סוגי שרתי אחסון לוורדפרס:

אחסון שיתופי

שרת וורדפרס שיתופי הוא אחת האפשרויות הנפוצות והזולות ביותר וזאת בשל העובדה כי מדובר בשרת אחד המספק אחסון למספר אתרים, תוך חלוקת משאבים משותפת.

אחסון ייעודי

שרת וורדפרס ייעודי הוא אפשרות יקרה יחסית, שכן הוא מציע שרת ייעודי ובלעדי לאתר שלכם. אפשרות זו תתאים בעיקר לאתרים בעלי נתוני תעבורה וכמות משתמשים גבוהה במיוחד.

אחסון בענן

אחסון על גבי ענן הוא פתרון אחסון הדומה במהותו לפתרון שמציע שרת וירטואלי מבוסס VPS, כאשר אחסון המידע בענן אינו מתבצע על גבי שרת פיזי אחד, אלא על גבי מספר שרתים.

מהו שרת וירטואלי לוורדפרס?

לאחר שהכרנו את אפשרויות האחסון הנפוצות והפופולאריות, כדאי שנכיר גם את אפשרות האחסון על גבי שרת וירטואלי, אפשרות האחסון המומלצת ביותר. שרת וירטואלי מציע אפשרויות אחסון על גבי מספר אתרים, כאשר חלוקת המשאבים בין האתרים מוגדרת לכל אתר בנפרד, כך שכמות המשאבים שאתר אחד צורך, אינה משפיעה על האתרים האחרים.

שרת וירטואלי (VPS) – הסוגים המומלצים

במסגרת אפשרויות אחסון האתרים שחברתנו מציעה, תוכלו למצוא מגוון פתרונות אחסון מבוססים שרת וירטואלי ובין המומלצים מביניהם:

שרת וירטואלי – Advanced

מתאים בעיקר לאחסון אתרים כללי ולחברות ניהול ובניית אתרים המעוניינות בשליטה מלאה על האתר, כאשר אחסון שרת וירטואלי Advanced מציע שטח דיסק שרת VPS בגודל GB200 ורוחב פס של חודש 1Gbps – 10TB/.

שרת VPS וירטואלי

במידה ואתם מנהלים אתרים גדולים או מעוניינים באחסון של מאות אתרים קטנים, שרת VPS  פרו בהחלט יוכל להתאים עבורכם, עם שטח דיסק שרת VPS  בגודל GB300.

שרת וירטואלי – Mega VPS

פתרון האחסון הכי גדול שניתן למצוא אצלנו, רגע לפני שאתם עוברים לשרת ייעודי, עם שטח דיסק שרת VPS בגודל GB500 ורוחב פס 1Gbps – 50TB, תוכלו להבטיח לעצמכם ביצועים אופטימליים ברמה הכי גבוהה שיש.

מדוע עדיף שרת וירטואלי לאתר שלכם?

שרת וורדפרס וירטואלי מהווה את האפשרות המומלצת ביותר לאחסון אתרים מבוססי וורדפרס, כשהוא מאפשר לאתר שלכם לשמור על ביצועים אופטימליים, בדגש על מהירות האתר, כאשר האלסטיות של השרתים, מאפשרת להתאים את התעבורה ושטח הדיסק בהתאם לצרכים של האתר.

אם ניכנס מעט להיבט הטכני, שרת וורדפרס וירטואלי (VPS) מאפשר התקנה מדויקת של php/mysql/litespeed/ls_cache/redis  ליצירת אתר סופר מהיר לגולשים ובאופן התורם לקידום האתר שלכם במנועי החיפוש המקוונים וזאת באמצעות בדיקת האתר עם pagespeed ודירוג גבוה של חווית המשתמש באתר.

Webgate – פתרונות אחסון וירטואליים מתקדמים

חווית המשתמש, בדגש על מהירות האתר, מהווה את אחד המפרטים הקובעים את מידת ההצלחה של האתר שלנו ולכן, חשוב לפנות לשירותי אחסון אתרים מקצועיים ומתקדמים ביותר. Webgate מציעה לכם מגוון שירותי אחסון וירטואליים מתקדמים ומותאמים אישית לצרכים והמטרות של האתר שלכם וזאת במחירים משתלמים במיוחד ומערכת שירות רחבה ומקיפה, הכוללת תחזוקה, אבטחה ברמה גבוהה ותמיכה מקצועית לאורך כל שעות היום.

קרדיט תמונה FREEPIK