קידום אתר עסק בגוגל – המדריך למתחיל

שתף את המידע!

חשוב להפגין נוכחות
בעולם של ימינו, גוגל הוא ללא ספק מנוע החיפוש הפופולארי ביותר. בשגרה היומיומית אנשים מבצעים שימוש בגוגל בשביל להנות ממידע זמין על נושאים שלא הכירו, לגשת לאתרים וכמובן – לחפש שירותים ובתי עסק. במילים אחרות, קידום של אתר העסק שטיפחתם ורוממתם בשתי ידיכם הוא משמעותי מאוד להצלחה שלו וכיוצא בזאת, להצלחת העסק. בשביל לעזור לכם להתחיל בקידום נכון של אתר העסק שלכם, ריכזנו עבורכם כמה טיפים שאולי יוכלו קצת לעזור. אז מבלי להתעכב יותר מידי – בואו נתחיל!
המאמר נכתב בשיתוף עם עדן שרעבי, המתמחה בשיווק בתי עסק במנועי חיפוש וברשתות החברתיות.

הקימו דף עסק בגוגל
דף עסק בגוגל הוא האופציה השיווקית הקלאסית, הכי פשוטה שיש. הקמה של דף עסק בגוגל תאפשר לכם לשים פרטים יבשים כמו שעות פתיחה, כתובת, מספר טלפון וכמובן – לינק לאתר. גוגל אוהבת אתרים שנמצאים אצלה ברשומת דפי העסק ובאופן טבעי האלגוריתם המתוחכם שלה מעלה אתרים כאלה ברשומת התוצאות. מגניב לא פחות – הוספה של כתובת העסק, תאפשר לאנשים בשימוש בממשק המפות של גוגל, לראות את העסק ובאופן כזה תיתן לכם להנות משיווק נוסף "על הדרך".

קישור לדף פייסבוק
בתכלס, אין אחד שלא משתמש בפייסבוק. מדובר באחלה פלטפורמה להכיר אנשים, למצוא תחביבים ועל הדרך גם להכיר אנשי מקצוע חדשים. קישור של אתר העסק לפייסבוק היא דרך פשוטה ויעילה לשדרג את הן את דף העסק והן אתר העסק. בנוסף, השקעה בפעילות שוטפת, קידום ממומן בפייסבוק ומענה אישי בצ'אט משמעותית לא פחות בקידום העסק האישי שלכם. אין מה לעשות – הרשתות החברתיות ומנועי החיפוש חשובים ביחד ולחוד.

העלו תוכן לאתר העסק
תוכן, תוכן ושוב תוכן. בסופו של דבר, בתור מנוע חיפוש גוגל מעוניינים לספק למשתמש את התוצאות הרלוונטיות ביותר שעומדות על הפרק. ולכן, אתר עסק שמופיעות בו מילות החיפוש בצורה כזו או אחרת, ייתפס כיותר רלוונטי וכיוצא בזאת – יופיע במעלה רשומת התוצאות. כתיבה של בלוג, מאמרים מידעיים ואפילו אזור פרסומים אישי הוא קריטי ומשמעותי לקידום נכון של האתר.

היעזרו בקידום ממומן
דרך פשוטה, נגישה ואטרקטיבית תהיה להיעזר בממשק הקידום הממומן של גוגל. באמצעות תשלום סימלי, גוגל מוכנה למקם קישור לאתר העסק שלכם במעלה רשומת התוצאות עבור חיפושים הרלוונטיים לבית העסק שלכם. הלינק יסומן עבור הגולשים כמודעה, אבל בסופו של דבר – מדובר באמצעי שימושי, יעיל ונגיש במיוחד.

החלפות קישורים
גוגל אוהבת להציע לגולשים אתרים שהיא מאמינה שהם בטוחים ויציבים. אחד מהמדדים שלה לעניין, הוא לבחון את כמות האתרים שמוציאים לינק לאתר המדובר. כיום ניתן למצוא בקבוצות רבות בפייסבוק ובממשקים נוספים פורמטים להחלפת לינקים בתמורה לתשלום, תוכן או פרסום עסקי. באופן כזה תוכלו לקדם את אתר העסק שלכם בשיתוף פעולה שיספק את שני הצדדים.