כמה זמן לוקח קידום אתרים אורגני

שתף את המידע!

הזמן הנדרש לקידום אתר באופן אורגני במנועי החיפוש של גוגל משתנה בהתאם לדירוג האתר.

קידום אתרים אורגני הוא תהליך שבו חברה מנסה להביא את האתר שלה לדירוג גבוה יותר בדף התוצאות של מנוע החיפוש של Google (SERP) מבלי לשלם עבור פרסום. קמפיין קידום אתרים אורגני מוצלח תלוי בגורמים כמו איכות האתר, כמות ורלוונטיות התוכן, חווית משתמש ויעילות קישורים נכנסים.

מדי יום, גוגל סורקת את האינטרנט ומנדדת מיליארדי דפים. ניתן לאשר או לדחות את הדפים שהוא מאנדקס על ידי האלגוריתמים של גוגל. כשאתם שולחים את האתר שלכם ל- Google, הוא יוסיף את האתר שלכם לאינדקס במנועי החיפוש אם התוכן באתר שלכם רלוונטי למה שאנשים מחפשים, הוא יציג אותו בתוצאות.

לוקח זמן למנועי החיפוש לסרוק ולאנדקס אתר. ניתן לבצע כמה היבטים של קידום אתרים תוך דקות, בעוד היבטים אחרים יכולים לקחת שבועות או חודשים עד שתראו תוצאות. בין אם מדובר בחנות מקוונת או בבלוג, כל אתר אינטרנט זקוק למאמץ כלשהו של קידום אתרים כדי להיות בראש הדירוג של מנועי החיפוש ולייצר יותר תנועה ממה שהמתחרים שלהם עושים.

ישנם גורמים רבים המשפיעים על דירוג האתר במנועי החיפוש. הגורם החשוב ביותר הוא מספר הקישורים לאתר שלך. Google מדרגת אתרים על סמך מידת הרלוונטיות שהיא חושבת שהתוכן שלהם הוא למילת המפתח שחיפש המשתמש. דירוג רלוונטיות זה תלוי בכמה אתרים אחרים מקשרים לאתר שלכם ובאילו מילות מפתח הם משתמשים בעת קישור.

ככל שיש יותר קישורים לאתר שלכם, כך הוא ידורג במנועי החיפוש של גוגל עבור מילות מפתח רלוונטיות. אם אתם רוצים לקדם את האתר במהירות, יש לוודא שיש מספיק קישורים נכנסים (קישורים מאתרים אחרים) ולוודא שכולם רלוונטיים למה שמנסים לקדם או למכור באתר.

כאשר חברות אינן מרוצות מהדירוג או המיקום שלהן בגוגל, הן ינסו למצוא דרכים לקדם את האתר שלהן.

אחת הדרכים שמומחים מומחי אופטימיזציה למנועי חיפוש היא באמצעות Google AdWords. שירות זה מציע מגוון פורמטים שונים של מודעות, אפשרויות מיקוד ואסטרטגיות של הצעות מחיר לעסקים המעוניינים להגדיל את החשיפה שלהם באינטרנט.

Google AdWords הוא שירות פרסום הניתן על ידי Google המאפשר למפרסמים להשתמש במודעות "שלם לקליק". מודעות אלה מוצגות מעל לתוצאות החיפוש האורגניות.

מכל הפלטפורמות, ל- Google AdWords יש את הגדרות המיקוד המדויקות ביותר למפרסמים. יש לה גם מגוון רחב של פורמטים שונים של מודעות המאפשרות קהלי יעד מדויקים יותר – כולל מודעות טקסט, מודעות תמונה, מודעות וידאו, התקנות אפליקציות לנייד .

ההצלחה של אתר נתון תלויה במאמץ שהושקע ב- SEO. זהו תהליך הכולל רכישת ביטויי מילות המפתח הנכונות ואופטימיזציה של התוכן למנועי החיפוש.

כמה זמן לוקח לקדם אתר באופן אורגני במנוע החיפוש של גוגל?

לוקח לפחות שישה חודשים עד שנה לדירוג בטופ 10. זאת מכיוון שכאשר רוצים שהאתר ידורג בעשירייה המובילה של Google, צריך הרבה תוכן וסמכות טובה לדומיין.

עם התחרות הגוברת בדירוג מנועי החיפוש, קשה יותר לקדם אתר באופן אורגני במנועי החיפוש של גוגל. הזמן הממוצע הנדרש לדירוג אורגני הוא כ -12 חודשים.

תהליך דירוג האתר באופן אורגני במנועי החיפוש של גוגל, המכונה גם "קידום אתרים אורגני", יכול להימשך בין ארבעה לשישה חודשים. עם זאת, אנשי מקצוע בתחום קידום אתרים גילו שמילות מפתח "זנב ארוך" שוות את ההשקעה. הסיבה לכך היא שבסוג זה של מילות מפתח יש פחות תחרות. אז למרות שזה עשוי לקחת יותר זמן לדרג עבורם, סביר יותר שהם יישארו גבוהים יותר בדירוג למשך פרק זמן ממושך

נכתב בשיתוף עם :

https://www.masamedia.co.il/ .