כל הסודות מאחורי ניהול מוניטין באינטרנט

שתף את המידע!

יש לכם עסק? ברכות! עכשיו הגיע הרגע להפוך אותו מעסק פשוט לעסק מצליח, גדול ועם מעגל לקוחות קבועים שנהנים לחזור שוב ושוב לרכישות נוספות, לצד לקוחות חדשים שמכירים אתכם והופכים את בית העסק שלכם למקום הקבוע שלהם לרכישות. כל זאת יכול לקרות באמצעות כמה צעדים שקשורים, בין היתר, גם לכל מה שקורה במרחב הדיגיטלי, משום שהוא זה ששולט היום במאזן הכוחות של עולם העסקים. הנה כמה מבין הסודות שעומדים מאחורי ניהול מוניטין באינטרנט, שיעזרו לכם להבין איך מאזן הכוחות הזה עובד בפועל.

ניהול מוניטין באינטרנט הוא הכרחי להצלחת העסק שלכם

אם עד עכשיו לא ממש הבנתם לאן אנחנו חותרים, עכשיו זה הזמן לשים את הדברים על השולחן כמו שהם ולהסביר. ניהול מוניטין באינטרנט הוא הכרחי להצלחת העסק שלכם, משום שהוא זה שישמור על המרחב הדיגיטלי נקי וחף מכל אזכורים שליליים כלפי העסק שלכם. אז מה הכוונה כאן בעצם?

העסק שלכם מוזכר ברחבי הרשת בכל מיני אתרי אינטרנט, בלוגים, פוסטים, חוות דעת ועוד. חלק מהם יכולים להציג את העסק שלכם באור חיובי מאוד, ואילו חלקם עלולים להוציא לו שם רע, למתוח עליו ביקורות, ולייצר סביבו מוניטין לא ממש חיובי, בלשון המעטה. כל אלו עלולים לפגוע באופן ישיר בהצלחת העסק, ולייצר משבר של ממש.

איך מבצעים ניהול מוניטין באינטרנט?

אז אולי לא תוכלו תמיד להסיר באופן מוחלט את כל התוכן שנמצא ברחבי הרשת ומציג באור שלילי את העסק שלכם, אבל הנה כמה צעדים שתוכלו לנסות בדרך:

1. העלאת תכנים איכותיים, מקצועיים וכמובן חיוביים על העסק שלכם. התכנים האלו יכולים להתפזר במגוון מקומות – אתר האינטרנט שלכם, כתבות תדמית, עמודי פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב ועוד. באופן הזה, התכנים האיכותיים יבואו על חשבונם של התכנים השליליים, וידחקו אותם אל עבר עמודי התוצאות בגוגל שאף גולש כבר לא מגיע אליהם.

2. בקשות ישירות מבעלי האתר למחיקת התכנים – דרך הפעולה הזו לא תמיד עובדת, אבל שווה בהחלט לנסות אותה. פנו לבעלי האתר והסבירו להם מדוע אתם מעוניינים להסיר את התוכן, ואולי תיענו בחיוב.

חברת BETTER יכולה לעשות את כל זה בשבילכם

חברת BETTER מחזיקה במוניטין מעולה ובמשך המון שנים בכל הנוגע לקידום עסקים ברחבי הדיגיטל. החברה יודעת לבצע ניהול מוניטין באינטרנט ברמה הגבוהה ביותר, כך שכל מה שיישאר לכם לעשות זה פשוט להישען לאחור ולהנות מהתוצאות. פנו אל החברה עוד היום ואתם בדרך לשם!