חלון הראווה של העסק בעידן החדש

שתף את המידע!

חלון הראווה

מאז כניסת האינטרנט לחיינו, אתרי האינטרנט מחליפים במקרים רבים את חלון הראווה בחנויות בקניונים כיוון שהם מציגים את מלוא המידע, התמונות והסרטונים לגבי הפעילות העסקית של החברה. כדי להעביר את המסרים באופן ראוי יש לתכנן מראש את התוכן של כל אתר. אנשי המקצוע שהם מומחים בבניית אתרים, בונים אתרי אינטרנט ללקוחות שונים ולכל אחד מהם יש נראות שונה. בדרך זו מייחד בונה האתרים את כל אחד מהעסקים וכך גם הגולשים אינם רואים מראה זהה בכל האתרים אלא כל אחד מהם מעוצב באופן אחר וכך מבדלים אותו מאתרים אחרים ובמיוחד אם מדובר בתחום זהה.

כאשר בוחנים את נושא העיצוב, בונה האתרים והמעצב בודקים כמה וכמה אופציות. המגמה היא להבליט באתר שהוא מעין חלון הראווה את הפריטים, להוסיף גרפיקה או איורים בשלל צבעים. העיצוב המרהיב אהוב בדרך כלל על הגולשים ולכן הם נהנים להימצא באתרים האלה לאורך זמן. אחד הצבעים שיש לו ביקוש רב בעיצובי האתרים הוא הצבע הירוק, כיוון שצבע זה מסמל את הטבע, הירוק בעיניים, חיוניות, כמו עציצים לבית אשר מוסיפים יופי רב בכל חלל ביתי. הרצון הוא להעניק לגולשים מעטפת רכה ולא מראה מנוכר ולכן זו אופציה מעולה של שילוב הגוונים הירוקים ליצירת אווירה פסטורלית.

חלון הראווה של חנות אינטרנטית

חנות אינטרנטית היא אופציה מעולה להגדלת ההכנסות של העסק. יש חנויות שקיימות כבר זמן רב וחנויות אחרות שהוקמו בעת מגפת הקורונה כדי לתת פתרונות לציבור שלא יכול היה לצאת לחנויות הרגילות כדי לבצע רכישות. קיימת חשיבות רבה להעניק לגולש את מלוא הנתונים כדי שהוא יעבור בין הקטגוריות, יראה את כל האופציות ובהתאם לכך יבחר לקנות פריט זה או אחר.

מכירות של פריטי אופנה

כל חנות אינטרנטית צריכה להיות מדויקת ומפורטת ולכלול צילומים חדים וברורים. אך כשמדובר בחלון הראווה של אתר אופנה החשיבות היא הרבה יותר גבוהה. זאת מכיוון שהלקוחות מעוניינים לבדוק נושא של מידות והם יבצעו זאת באמצעות טבלה מסודרת המופיעה באתר. כמו כן הם רוצים לראות את כל הדגמים הקיימים כמו לדוגמה של מכנסיים ושל חולצות. באילו צבעים הם קיימים ומהם השילובים שאפשר לבצע בין הגוונים ובין פריטי האופנה השונים. כאשר הלקוחות רואים על המסך את הפריטים השונים שהיו בחלון הראווה ולהערכתם הם מתאימים להם, זה הזמן להוסיף אותם לסל הקניות ולקדם את נושא התשלום עבור ההזמנה.

סוגי תשלומים באתר

אחד הנושאים החשובים ביותר באתר הוא האפשרות לשלם באמצעות כרטיסי אשראי בתהליך מאובטח על פי הכללים הבין לאומיים. כאשר הלקוח רואה שיש אבטחה של המידע הוא רגוע שהמידע לא יזלוג ולכן הוא מבצע את העסקה וממתין שהחבילה תגיע תוך פרק זמן קצר.