הערך המוסף של קידום אתרים

שתף את המידע!

קידום אתרים

ההתפתחות של האינטרנט היא יום יומית והתנהלות שיווקית שהייתה רלוונטית בעבר הופכת לזניחה היום. זו הסיבה שיש אנשי עסקים מבינים שאין להם מספיק ידע בנושאים כמו פרסום בגוגל או בפייסבוק ובנושאים שיווקיים שאפשר לקדם בדרכים שונות כמו באמצעות הרשתות החברתיות. יש גם אנשי עסקים אחרים שאינם מודעים לחשיבות הרבה של הצעידה עם הקידמה למען העסק ולכן הם נותרים מאחור. אך כל מי שרואה את העסקים המתחרים שלו מבצעים פעולות שונות כמו קידום אתרים מבין שבמציאות העכשווית יש לבצע פעולות חדשניות ועדיף לבצע זאת מוקדם ככל האפשר.

אחד היתרונות של רשת האינטרנט הוא המידע העצום הקיים ברשת בכל תחום שבעולם. לכן כאשר אדם מעוניין לקבל מידע על תחום שחשוב לו כמו לדוגמה משכנתא הפוכה כלל, מספיק שהוא ירשום מידע זה במנוע החיפוש של גוגל ומיד הוא מקבל את האתר הרלוונטי שבו מצויים כל הנתונים. ברוב המקרים באחד המקומות הראשונים בדף הוא ימצא את האתר הרשמי של החברה, או לחלופין אתרים אחרים שמעניקים מידע מעמיק. כך לאחר שהוא יקרא את הנתונים הוא יבין באופן מדויק כל נושא ויוכל לבצע מהלכים שונים לכאן או לכאן בעניין זה.

המהפך של קידום אתרים

קידום אתרים בדרך אורגנית יוצר חשיפה נרחבת לכל אתר אינטרנט. אם האתר הופיע באחד העמודים הפנימיים בקטגוריה שלו, כמות הגולשים שנכנסו אליו הייתה מאד מינורית. למעשה כל ההשקעה בבנייה של אתר אינטרנט מתקדם יורדת לטמיון אם גולשים לא נכנסים אליו בפועל. זו הסיבה שמבצעים פעולות קידום אתרים אשר מעלות את הדירוג של האתר כלפי מעלה. בסיס הפעילות הזו הוא מחקר מילות המפתח. באמצעות המחקר אפשר לעלות על ביטויי המפתח שהגולשים משתמשים בהם לעיתים תכופות. לכן מכינים תכנים איכותיים אשר כוללים אזכור של הביטויים הללו אשר משולבים בטבעיות במאמר.

המדרגות להצלחה במנוע החיפוש

כאשר האלגוריתם של גוגל עולה על מילות המפתח בתוך המאמרים הוא מסווג אותם כתוכן שהוא בטיב מעולה אם לא מדובר במלל מועתק. בזכות סיווג זה מיקומו של האתר עולה כלפי מעלה. לעיתים מדובר בעלייה איטית ומתונה צעד אחר צעד ולעיתים מדובר בקפיצות משמעותיות. כך או כך היתרון של קידום אתרים הוא שהפעילות מוכיחה את עצמה כיעילה ולכן האתר עולה תמיד כלפי מעלה.

היתרונות של אתר שנמצא במרומי הדף הראשון בגוגל

גולשים שמחפשים מידע בתחום הרלוונטי נכנסים למנוע החיפוש ובהתאם לאתרים שעולים, הם נכנסים בדרך כלל לאתר הראשון או לאחד מהאתרים הראשונים. בדרך זו כמות הכניסות לאתר על ידי גולשים חדשים היא עצומה. מעבר לכך אם מדובר באתרי מכירה, כל גולש עשוי להפוך ללקוח ולכן כשהוא נכנס לקטגוריות השונות הוא רואה את המבצעים האטרקטיביים והן ההיצע הגדול. כיוון שגולשים רבים מחליטים לקנות, רמת ההכנסות של החברה עולה באופן משמעותי ביותר וכל זאת בזכות קידום אתרים.